اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اینتر و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | شاهکار طارمی ویدئو گل مهدی طارمی به ستاره سرخ بلگراد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | بالاخره پای مهدی به گل باز شد نتیجه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| جشنواره گل‌های زرد ویدئو خلاصه بازی سپاهان اصفهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳) هوادار متمول پرسپولیس احترام عالیشاه را نگه داشت تردید گاریدو در انتخاب ترکیب پرسپولیس مدارک جعلی نبیل باهویی چطور لو رفت؟ زمین‌های بد صدای گاریدو را هم درآورد یاسین سلمانی در پرسپولیس نمی‌ماند؟ پخش زنده بازی آرسنال و پاریسن ژرمن (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال تاجیکستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سهراب بختیاری زاده، سرمربی موقت استقلال ورود بانوان برای بازی پرسپولیس و چادرملو قطعی شد
سرخط خبرها

نکونام استقلال را در نیم‌فصل تقویت می‌کند| یک هافبک و یک مهاجم در لیست

  • کد خبر: ۱۹۴۴۰۸
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
نکونام استقلال را در نیم‌فصل تقویت می‌کند| یک هافبک و یک مهاجم در لیست
جواد نکونام قصد دارد در نیم‌فصل‌ نام چند بازیکن را برای تقویت استقلال به مدیران باشگاه بدهد تا در راستای جذب آن‌ها اقدام شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ۵ بازی دیگر نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم از راه خواهد رسید و تیم‌ها باید به سرعت در راستای تقویت خود قدم بردارند.

استقلال نیز در نقل و انتقالات نیم‌فصل بیکار نخواهد بود و با اینکه با مشکلاتی در راستای مسدود شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه است، اما باید به سرعت اقداماتی برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات انجام دهد تا بتواند در نیم‌فصل به فعالیت نقل و انتقالاتی بپردازد.


جواد نکونام قطعاً در نیم‌فصل نام دو تا سه بازیکن را به باشگاه خواهد داد تا برای جذب آن‌ها اقدام شود. اینکه نکونام در چه پستی بازیکن جذب خواهد کرد قابل پیش‌بینی خواهد بود. اگر او در خط دفاع به‌دلیل مصدومیت‌ها با کمبودی مواجه نشود قطعاً در خط میانی و خط حمله به دنبال جذب بازیکن جدید خواهد بود.

براساس صحبت‌های مقدماتی که در استقلال شده به احتمال زیاد نکونام جذب یک هافبک طراح و یک مهاجم را در دستورکار خود قرار خواهد داد و با توجه به اینکه تیم‌های داخلی معمولاً در این برهه سعی می‌کنند بازیکنی را از دست ندهد، استقلال نیز برای تقویت خود باید روی بازیکنان خارجی سرمایه‌گذاری کند.

با توجه به اینکه نکونام دوست دارد تیم بهتری را در نیم‌فصل دوم در اختیار داشته باشد پیش‌بینی می‌شود برخی بازیکنان که کمتر در ترکیب استقلال قرار می‌گیرند به سمت در‌های خروج راهنمایی شوند و باشگاه آن‌ها را به دیگر تیم‌ها بفروشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->